Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
Çaykur, çaya yüzde 24 zam yaptı
Çaykur, kuru çay fiyatlarına ortalama yüzde 24 zam yaptı. 1 kilogram turist çayının çayın tavsiye edilen toptan satış fiyatı 189,54 lira olarak belirlendi. Rize Turist ve Tiryaki çayı ile ilgili zamlı fiyatların toptan satış yapan şirketlere gönderildiği öğrenildi.
OKX TR’den 2024 ilk yarısına dair piyasa değerlendirmesi
Küresel piyasalar, haziran ayının sona ermesiyle 2024’ün ilk yarısını resmen geride bıraktı. Makroekonomik gelişmelerin, başta ABD merkez bankası Fed olmak üzere küresel merkez bankalarının enflasyonla mücadele yöntemlerinin ve faiz indirimi …
Yeşildere Göleti Sulaması Ülke Ekonomisine 19 Milyon Lira Katkı Sağlayacak
Tarım ve Orman Bakanlığı DSİ Genel Müdürü Mehmet Akif Balta, yapımı devam eden Yeşildere Göleti Sulamasının ülke ekonomisine 19 milyon lira katkı sağlayacağını bildirdi. Projenin 2024’te tamamlanması planlanıyor ve sulu tarım ile verim artışı hedefleniyor.